vara

joi, 1 aprilie 2010

SERENADĂ CU LIPICI:)



Mulţumit foarte de rezultatul avut la recitat poeme prietenilor şi nu numai:) pot să-mi văd de citit aşteptând, CALM, trecerea timpului.
Mâine o să fie o zi interesantă.
Încep pregătirile pentru ceva, important cred după vânzoleala din casă, şi abia aştept să se facă MÂINE. :)
Miiiaaauuu



Miaaauuu... zis CAPI şi TANO să vă zic:
ascult tot felul de muzici şi muzichii, că MaMee e cu radioul deschis în permanentă:) permanenţă, LOR le-am tors-o, ieri, când am fost la schimb de cărţi;) pe aia cu "sub balcon eu ţi-am cântat o sereeenadăăă cea dintâi şi cea din urmă-n viaţaaa meeeaaa..." :)))
Nu ştiu ce au înţeles ei dar, după hamomanifestări sunt sigur că le-a plăcut. :)))
Sper să aveţi un anotimp perfect(aşa am auzit eu că "se urează") şi să vă fie bine în tot ce faceţi.
Vă miaoooo hamooo salutăm cu mult drag.:)

5 comentarii:

  1. Pufosule, nu ți-e milă de Tano, care stă afară și se uită cu jind la caldura din casă!? Ce pisică veritabilă zace-n frumosul Snejinka, tot mai pufos și mai arătos!
    Să vă jucați cu ouăle de Paști! Așa o să se bucure mami și tuși!
    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. mais pourquoi M.M.?, il est:)un chien de la EXTRERIOR:)))
    nu vrei să-ţi miauuuuuuu, cu tot respectul,ceva? ştiu de la Cella aia a lu'Semnal M;)
    ... miauuu... la fereastra ta tîrziu o luminnnăăă şiii nu ştiiiuuu de eşti trează ori miauuu vissseeezzziii... mmm:)
    omiţele noastre se bucură deja
    stai să vină Cella să-mi dea abţibildurile să le lipesc pe ouuuăăă:)))
    vaiii ce miooorrrlllaaauuu şi voie bună

    RăspundețiȘtergere
  3. Ești un scump, mă bucur că Tano nu te invidiază, unii, mai prostuți, ar fi în stare! Dar tano e inteligent, e destul să te uiți la mutrița lui! Spor la treabă, sunt convinsă că vei fi de ajutor, o să papi tot ce vrei pe săturate, de asta sunt la fel de convinsă! Să le duci și lui Scai și Dl Iepure ouă colorate, bine? Pupici, frumosule! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Eşti o frumuseţe! Sunteţi frumoşi cu toţii! Vă doresc distracţie plăcută de sărbători şi vă pup pisiceşte! Miao!

    RăspundețiȘtergere
  5. mulţumim din toate sufleţelele noastre
    prieten drag şi bun
    miaooohamooo asemenea îţi dorim
    azi şi mâine sunt "zile de foc":) dar o să dăm şi noi o raită de miaohamo urări pe la prieteni mai pe seară:)))
    urări şi gânduleţe bune, bune ţie şi Omiţilor tăi
    SĂRBĂTORI LUMINATE!

    RăspundețiȘtergere