vara

sâmbătă, 8 mai 2010

TEORIA SOCIALIZĂRII:)

Nu ştiu alţii cum sunt da' la NOI e belea
încă...

aşa încât fiecare încercare începe şi se termină cu o trecere pioasă pe la icoane:)))

doar... doar...
... dar!!!


e cu multă ascultare
în particular şi individual
nu, nu-i pleonasm,e curată REALITATE
nevirusat- virtuală:)

la teorie suntem OHOHO!!!
adică:
miaouuu înţeles
ham şi hamooo
progres???


limbi străine să(mai) învăţăm

că-n rest...
suntem UNIŢI de acelaşi (ca şi cum)
MAXIM INTERES!:))))


Vă aşteptăm cu iubire şi cu sugestii
cât vă dă inimioara (de des) ghes

miorlăieli
hămăieli
aplauze pentru încurajare
MULŢUMESC!

aia eu, nu ei, că m-au căpiat cu teoria...
:)

7 comentarii:

  1. Eu vă aplaud, atât cât mi-o permit perniţele, şi adaug miorlăielile mele pline de entuziasm: BRAVO!

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumim frumos!:)
    zău că facem TOT!:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca s-ar putea sa sociealizez si sa traiesc numai printre cei ca voi...
    Aduc si eu toate miorlaiturile si toate hamaielile pe care le pot aduna: Sunteti deosebiti! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoase sunt animalutele tale :x

    RăspundețiȘtergere
  5. drage(I)lor dragi, de-aţi şti voi câtă iubire...
    şi ce drage(i) ne sunteţi
    Corina- eşti atât de frumoasă iar tu Kid frumoasă nu-i destul... atât de sensibilă în ce scrii(la tine) că mi şi teamă... ai grijă, draga mea, ai mare grijă de sufletul tău frumos, rănile lui nu se vindecă niciodată.
    ai mare grijă!
    vă îmbrăţişăm şi vă trimitem doar gânduri dragi şi bune

    RăspundețiȘtergere
  6. Snejinku! Miau! Şi eu trec pe la iconiţe şi Mama ţipă de entuziasm. :) Eşti un fericit cu prieteni căţei atât de mititei. Eu mă lupt cu Tatra rottweileriţa şi cu Lupu ciobănescu şi cu Fetiţa Maidaneziţa. Am viaţă grea! :) Dar aplaud din toată inima ghiduşiile voastre, torc şi dau din codiţă! :)
    Missy

    RăspundețiȘtergere
  7. eu stau mult printre icoane că mai sunt unele mari care-mi plac tare:)
    de-acolo de sus îi supraveghez şi pe cei din casă şi, prin geam, pe cei de-afară şi mai cu seamă păsările din Dl.Pom-Măr cu Păsări:)))
    cum te descurci cu atâţia Uriaşi? miauuu nici n-am văzut până azi aşa ceva da'am căutat cu nenea ăla, google, miauuuuuuuu ce viaţă grea
    pupicei de-'ncurajare draga mea:)

    RăspundețiȘtergere