vara

marți, 1 iunie 2010

ZIUNA COPIILOR E ÎN FIECARE ZI:)

Dragilor, iubiţilor, copilaşi şi omuşori
AZI şi-n fiecare zi e O zi cu multe şi frumoase... BUCURII!!!:)
Vă chemăm la jucăreală, la iubire şi "cafteală":)))
cu poveşti, confete, balonaşe, biciclete,
multe, multe jucărele, cântecele, balonaşe mii ... ă... pe câmpiiiiiiiiii
de cuminţi şi răsfăţaţi de cireşe ne-am luat:)
le-am mâncat, le-am pus după urechi şi apoi ... le-am ascuns... în tort:))))
MaM care e, cum v-am mai zis, pişcheră a promis
că ne duce în PARC!!! la concurs de MUŞCĂTURI PE ASFALT:)))

înţelept şi cling- cling- cling... eu supraveghez... şi... miauooooo... mă alint
de jucat mă joc cu SOARELE, îi împletesc printre musteţi razele
fac coroniţe de lumină şi vi le trimit în baloane colorate ... LUMINA-i, cum ştiţi, lină:)
OMIŢII???:)
copiii noştri "mari"... abia aşteaptă un prilej... zic ei "din calendar";)
las' că-i ştim noi că-i vedem, ei sunt copii şi pupăcioşi în fiecare zi:)))
toată lumea a primit şi a luat creioane pentru colorat şi... LA JOOOAAACCCĂĂĂ ... să trăiţi şi să vă coloraţi desenele şi viaţa
MINUNAT!!!

6 comentarii:

  1. La multi ani, copilasi frumosi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-mi fie rusine.Copiilor mei nu le-am spus la multi ani de ziua lor! :(
    Le spun chiar acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoşi sunteţi, dragii mei! :) E o plăcere să poposesc pe pagina voastră; e plin de soare, jucării, veselie, căţei şi motan ca-n basme... :)
    Inima Mamei mele oftează însă după dragoste de arici. :) E topită săraca! :)
    La mulţi ani, vouă, celor cu inimă de copil!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!copiii nostri scumpi si jucausi!De fapt ziua voastra e in fiecare zi.Va iubim!

    RăspundețiȘtergere
  5. da,da lalalalalalala
    LA MULŢI ANIIIIIIIII:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani, micuților! Multe bucurii și numai zile frumoase, de răsfăț și viață bună! Pupăceli cu drag, de la Enya, Mirela și Serafina! :P

    RăspundețiȘtergere