vara

luni, 7 iunie 2010

CREDO!

3 comentarii:

  1. Iepuraş de angora! :) Cred că Snejinka te iubeşte mult de tot... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minune mica!

    P.S. Azi am vazut si eu un arici, prieten cu o pisica, la un bloc din vecini - pisica stiu ca e a unei doamne (nu stiu ce rasa e dar e cu par lung, tigrata), ariciul, nu stiu daca era intamplator pe acolo, dar nu era deloc timid sau fastacit de pisica, stapana ei si de mine, care m-am oprit sa-i privesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Diana- Dl.Repure sau Iepu, cum i se mai spune, e mascota unuia dintre birourile mele. Snejinka nu-l cunoaşte decât din poveşti şi fotografii:)

    @Corinaaa- ce bucurie mi-ai făcut, uite că mai sunt locuri magice:) şi întâmplări minunate. neapărat să-mi mai dai veşti despre ei dacă o să-i mai vezi

    RăspundețiȘtergere