vara

luni, 20 septembrie 2010

... şi REZULTATELE ei, parţiale







14 comentarii:

  1. Ce esti asa mirat iubirea mea?Crezi ca n-o sa putem da gata bunatatile din camara?Chemam toti prietenii sa ne ajute!

    RăspundețiȘtergere
  2. miaaaaaaaaammm zis, doar, că ştiam mai multe
    unde-s celelalte ? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e mirat de cat de harnica a fost Cella. Arata super totul!

    RăspundețiȘtergere
  4. harnică la mîncat, Teris:)))
    în rest... noi doi cu indicaţiile preţioase şi comentariile
    harnici doar pe ici pe colo, da-n părţi esenţiale ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu numai bunatatile sunt apetisante, ci si aranjamentul de pe raft.Se vede ca sunteti niste ordonati si atenti ca totul sa iasa bine si frumos.
    Sa le mancati sanatosi si daca ramane ceva sa dati si vecinilor pofticiosi! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. uau, aveti ardei cu varza.....deja am la ce sa ma gandesc! :-) yammi, yammi....

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Gabi- multumim mult!!!
    dam, cu tot dragul:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Cris- nu te gindi, haiiiiiiii :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Snejinkuț s-a așezat foarte strategic, cu spăticul lui pufos către teracotă...așteaptă căldura, șemcherul! Serafina, ca de obicei, trimite pupici! Frumoase și bune ... bunătăți!

    RăspundețiȘtergere
  10. miaoooooo făcut foculeţ,e cald şi bine, acolo-i turnul meu de supraveghere, îl cheamă "la ghiveci":)
    săr'mîma şi Serafinei lăbuţa, le-am pritocit cu dragoste or fi bune la iarnă

    RăspundețiȘtergere
  11. Cris, deja ma gindesc la un chef pt.serile de la iarna, cu cartofi copti in ler, cu unt, cu ardei cu varza si-un pahar de vin fiert...Ce zici?Lansez invitatia!

    RăspundețiȘtergere
  12. oh doamne, ce camara! si ce frumoase dantelarii in colturi.

    pe cuvint de onoare ca fac si eu un borcan cu ardei si varza. dupa aia mi-l dai mie pe motan?

    RăspundețiȘtergere
  13. NUUUUUUUUUUUUUUU!Motanul nu se da pentru NIMIC in lumea asta!

    RăspundețiȘtergere
  14. îţi dau eu borcanul cu varză şi, dacă Jazz vrea, putem avea puiuţi MAGICI :)

    RăspundețiȘtergere