vara

miercuri, 10 noiembrie 2010

:( pe mes... primit şi dat mai departe


18:36 11/3 4:30 PM 11/3 Goja Corina: Cineva are nevoie de ajutor... "Studenta la Facultatea de Medicina din Targu-Mures in anul V. , NU VA CERE nimeni BANI ! Nu il stergeti va rog, cititi mai intai ! Numele meu este Pasca Daniela, am 21 ani si sufar de o forma rara de leucemie; singura mea sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai. Operatia costa 55.000 $ si familia mea a stans deja 32.000 $. In cazul meu fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere cu Yahoo si Aol si voi primi 0,01 cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. Va rog frumos, din tot sufletul dati mai departe; poate voi avea si eu sansa de a fi ca voi ! .... un copy -paste nu ia decat 30 de secunde, da-l mai departe daca ai suflet bun ! Bookmark

Suntem îngeri cu o singură aripă, doar sprijinindu-ne unii de alţii putem zbura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu