vara

vineri, 18 februarie 2011

jocuri, de oameni MARI :)



Dacă tot este o 'vreme behotărîtă' şi stăm pitulaţi
ne-am obişnuit cu nărav :)
scotocim



din una-n alta
inventăm jocuri
şi
ne plac şi, unele. inventate de alţii ;)



Am văzut că mîinile omiţilor sunt 'îndemînatece' tare
la tot felul de joculeţe :)
şi nu numai ;)



Dacă cele cu umbre, pe care vi le-am arătat, v-au plăcut
ne-am gîndit că or să vă placă şi
acestea :
COLOR :)




Noi ne-am amuzat mult
şi dacă vă plac...
găsiţi mai multe AICI
enjoy, deşi nu-i joi :) !!!

17 comentarii:

  1. Ce ziceti, micutilor, cu ce se ocupa adultii astia bipezi! N-au ce face...Ei, faine jocuri! Pupam blanite, mustati, Snejincut pufos cu dor si drag! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Foarte frumoase ideile! Cum le-o fi dat prin cap?! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. superb. cata imaginatie exista la unii oameni!

    RăspundețiȘtergere
  4. te îmbrăţişez, drag, Loredana:)
    şi te rog să mă ierţi
    încă O dată :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ideea, mester mare pictorul!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. CE mai faceti voi?!

    Cred ca ne mai jucam cu umbrele pe pereti cateva zile, p-aci e cam frig, ninge si e urat...

    Peticica are febra, am dus-o la doctor :( Era apatica, nu se mai juca :( De mancat insa manca, de alintat se alinta... Nu inteleg de ce, intrucat statea la caldura, mancare calda, si apa i-o serveam la temperatura camerei, samd. Bagam antibiotice, vitamine, etc... Pisu Mare a disparut iar, de 4 zile n-a mai dat pe acasa :(

    A aparut tusea de canisa prin zona, ma astept la probleme si la mine...

    Sper ca la voi totul e bine si frumos! Multa sanatate si prosperitate, fiindca de iubire stiu ca nu duceti lipsa :) !

    RăspundețiȘtergere
  7. vai, ce rău ne pare
    multă sănătate îi dorim dragei Peticica

    probabil că dacă l-aş lăsa pe Snejinku p-afară singur ar tuli-o şi el dar nu fac aşa ceva că m-aş îmbolnăvi de grijă :(
    cum de suporţi aşa o absenţă a lui Pisu Mare
    offf

    la voi e o canisă p-aproape de tot 'primiţi' chestii d-alea maipuţin bune ?

    noi suntem BINE, mulţumim de întrebare, gînd, vizită
    doar... sătui de iarnă şi mizeriile ei adăugate 'celorlalte'

    gînd drag şi bun, tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Probabil ca Pisu Mare o fi plecat ca baietii, ceea ce cred ca si-ar dori si Snejinku, dar nu pleaca, mai ales avind in vedere ce vreme e afara.Il scoatem afara "in cadru organizat" de citeva ori pe zi in reprize de citeva minute, ca sa se aeriseasca si el.
    Saraca Peticica!Ne pare rau pentru ea si-i dorim sanatate maxima!Ce-a zis nenea doctorul ca are?
    Si la noi e urit;ninge, ploua, frig...
    Sa vina o data primavara ca ne-am saturat!!!!
    Tano si Capi n-au nici o treaba!Ii doare la basca.La ei poa' sa ninga, poa' sa ploua , /ei "are" o blana noua!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce mai faceti micutilor? Macar voi, ca CELLA ...a, poate-mi spune si acm ”multumim”...Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pisu Mare a binevoit sa ne viziteze :) ! A venit impreuna cu iubita lui, Salbatica Neagra, care m-a lasat s-o iau in brate si A TORS!!! Acum vor iar sa plece afara, dar sunt caini pe strada si se multumesc sa se uite prin geam :)

    Eu as vrea sa-l tin in casa, dar pur si simplu nu se poate: incepe cu un concert de miorlaituri si continua sa protesteze intr-un crescendo ingrijorator, care culmineaza cu "marcarea teritoriului" in moduri cat se poate de urat mirositoare :( , ridicand covoarele, tragand jos perdelele, etc. Deci, in fata unor asemenea manifestari, nu mi-a ramas decat sa sper ca stie el ce face...

    Peticica se pare ca are o infectie respiratorie (luata de la Pisu Mare, probabil, intrucat el stranuta). La 2 ore de la administrarea de antibiotice este fresh si pusa pe sotii :)

    Sunt multi caini vagabonzi (in iarna asta au fost aruncate in strada multe animale :( ) si au aparut tot felul de epidemii: parvoviroza, jigodie, si tuse d-asta... Cei din zona mea n-au probleme deosebite, ca-i indop eu cu mancare si vitamine :) dar bolile se transmit. Panda tuseste; sper sa-i treaca, pana la urma...

    Va vizitez mereu, sa vad ce mai faceti, ce mai scrieti, si sa va iubesc asa cum merita iubitorii ca voi :) .

    Ii pup pe Tano, pe Capi, pe Snejinkut, si pe toti prietenii vostri! Chiar si pe melci ii pup :) !

    RăspundețiȘtergere
  11. Hahaha, vezi Vlade ti-am spus ca Pisu Mare e plecat cu treburi ca baietii.Si ca un baiat educat ce e n-a venit cu "labuta goala" acasa, v-a adus si nora!Ii tineti pe toti?Asa se manifesta si Snejinku acum o luna, facea ca toate visele urite si pina n-a iesit afara nu s-a potolit.Numai ca el n-a venit cu nici o "mireasa"acasa, sau cel putin n-am vazut-o, nu ne-a prezentat-o, asa ca nu stim daca "si-a rezolvat problemele"
    Ne bucuram ca Peticica se simte mai bine!
    Ne face mare placere ca ne vizitezi pe aici.Te asteptam cu vesti despre copiii tai.
    Sa stii tu ca melcii sunt niste fiinte f interesante.I-am studiat azi vara.Cine zice ca sunt inceti minte.Sa vezi ce "raliu" am organizat intre ei pe niste frunze de hrean culese din gradina!Asa o iau la talpa de zici ca nu-i adevarat!Si aia mari si aia mici.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai, le ofer masa si cazare - Pisu Mare si Salbaticica sunt seminomazi :) . Pe Snickers si Peticica pot sa spun ca-i "tinem", adica stau 100% la noi. Azi l-am prins pe Pis si l-am dus la doctor si pe el :D .

    Stiu ca melcii sunt destul de rapizi, cand vor... dar nu prea vor, ca oricum n-au unde se grabi - iarba nu fuge nicaieri. Hrean?! Mie nu-mi place hreanul :( Lor le place?!

    Toate fiintele sunt "interesante", si demne de toata atentia, respectul si in majoritatea cazurilor si de dragostea noastra, cred eu.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mirela, mulţumim frumos :p
    facem BINE !

    RăspundețiȘtergere