vara

marți, 12 aprilie 2011

"O nouă primăvară pe vechile dureri ..." *



O lungă deşertare zvoneşte împrejur,
E clar şi numai soare.


(...)

Aruncă o privire în zarea de azur.



Verde crud, verde crud ...
Mugur alb, şi roz, şi pur,
Vis de albastru şi de-azur,

Te mai văd, te mai aud !




Oh, punctează cu al tău foc,
Soare, soare ...
Corpul ce întreg mă doare,

Sub al vremurilor joc




Dintr-un fluier de răchită
Primăvară,
La fântână
Te îngână
Pe câmpia clară


Verde crud, verde crud ...
Mugur alb, şi roz, şi pur,
Te mai văd, te mai aud !

Vis de albastru şi de-azur.


*George Bacovia, de primăvară, cu mare drag:)

8 comentarii:

  1. Ce frumos !
    Lalelele îmi plac pentru că mamei mele îi plac şi eu i le ofer .
    Motănelul (e motan , nu ?) parcă ar sta la pândă fiind la vânătoare sau admiră vreo lalea ?
    Căţelul negru este preferatul meu mai ales pentru că am unul identic (culoare ,rasă) dar e mult mai mic (nu vârstă)

    RăspundețiȘtergere
  2. poi, eu ar trebui să mă arcuiesc supărat acuma, da, miaoooo :(

    RăspundețiȘtergere
  3. ham- mârrrrrrrr
    Snejinku!
    Sorin nu te-a văzut până acuşica:)))
    ce fain! ham- ham

    SoriN- S. e MOTAN!!! are şi poze între lalele, e ceva 'rar'

    'căţelul negru'TANO:)

    RăspundețiȘtergere
  4. vaiiiiiiiiiiii
    răilor

    SoriN, iartă obrăznicăturile, promit să mă revanşez cu multe lalele pentru mama ta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelente fotografii! flori, motani, catelusi... Poezia bine aleasa!
    O zi minunata tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mulţumim de vorbă bună, Carmen, la fel îţi dorim:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mor dupa lalelele galbene.Si dupa Bacovia, se intelege.

    RăspundețiȘtergere
  8. ZINCA!!! ce vizită MINUNATĂ,ce BUCURIE îmi faci trecând pe aici, te îmbrăţişez mult, mult:)

    promit că la sfârşitul săptămînii ăsteia să adun aici TOATE lalelele din grădinuţa noastră, să le vezi ce minunate sunt

    de bună seamă îndrăgostita de mine îl adoră pe (şi)pe Bacovia:)
    dar ce poet nu iubesc eu?:)

    mulţumesc tare mult şi frumos că ne-ai onorat cu trecerea ta şi gândurile tale pe care le ştiu mereu calde şi bune

    te sărut draga mea şi-ţi doresc tot binele
    pupă minunăţiile mici şi drăgălaşe din partea mea

    RăspundețiȘtergere