vara

joi, 7 aprilie 2011

Tendinte si ReComandări pentru PASTE:)- azi: OAIA

Se apropie, tâgâdâng- tâgâdâng, cu paşi repezi
SĂRBĂTOAREA!
am avut nenumărate 'consultări', prin comparaţie:) cu diverşi în chestiuni legate de eveniment şi 'implicaţiile lui' ...
... materiale
că cele spirituale 'fac obiect' prohibit
momentan :)


AşaDar, azi fiind zi de JOI, am testat PIAŢA să ne facem O idee ce 'se poartă'
şi, mai ales, cum...
am zis să o luăm uşor cu inventarul... pe scări
şi ne-am oprit, primo, la materialul(prim) cărnos:

- drob
- ciorbă
- friptură


celor mult prea comozi le oferim un loc adecvat în fotoliul care reprezintă:)
şi ultimul model de refolosire a materialului excedentar sortimentelor expuse mai sus

aşaaa...

domnii Ţapi, anul acesta, preferă o prezentare lejeră şi atent adaptată tendinţelor
de criză:)))
aşa cum vedeţi coarnele nu suferă afectări importante tendinţa crizată se rezumă la învelişul corporal

Doamnele Oi, preferă un trend coloristic adecvat situaţiei ALBASTRE în speranţa că va trece neobservat restul adaptării la ce-am avuttt şi ce-o să pierd- blană trend

doar Mieluţii nu s-au putut adapta 100% tendinţelor şi au devenit, deja, negrii
de supărare desigur

În caz că miei nu putem, ne-am zis, încercăm un Ied în mare trend
cu swarovski proaspăt ... ultimul... răget

dacă vă plac propunerile vom continua cu:

- ouăle
- iepurii

şi ce mai credeţi voi că vrem şi putem anul ăsta pentru tradiţionalul liniştit
Paşte fericit

11 comentarii:

  1. Mie mi-l place pe ala cu Svarovski!E beeee/stial!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) bheeehlea de-a dreptul
    e livrare Specială pentru tine
    ştiam că-ţi place
    să-l edueşti cu plăcere:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi noi iubim teribil oile, mai ales acum, primăvara, când vine Sărbătoarea... :)
    Da, ar fi grozav să continuaţi cu ouăle şi dulciurile chiar şi cu vinul. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Miel nu mananc,asa ca-si poate indrepta dintii,ii dau timp pana ajunge de...oaie!
    Berbecii nu-s de mine,ca-s aratosi si ma induplec usor!Sarmanele oi au mai ramas;la o adica si caprele-s bune...

    RăspundețiȘtergere
  5. Povesti....asta ar mai lipsi de la zilele care se apropie....


    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Diana- :)poate... cine ştie

    @Miel- protecţia inventarului pascal e în deplină siguranţă cu tine, te numim custode:)

    @Irina- nu ştim multe dar ne plac mult, poVeştile:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-as lua un tap de paza! Dar unul musculos, cu pulpe de Belgian Blue :D !

    RăspundețiȘtergere
  8. yoy, Vlad, pază-ţi trebe' ţie? la CE?

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Pai, imi trebe pază bună la pisici si la catei :)

    RăspundețiȘtergere