vara

joi, 2 iunie 2011

recomandări, de sezon :)


Fiţi blînzi cu natura
chiar de-i 'moda' bio şi-i cam uitată agricultura

noi, cum vine vara, ne punem papucii şi
o tulim, lipa-lipa, la 'piaţa de sezon'
să ne mobilăm, asezonăm, udăm
- n-am zis transpirăm :) -
sperînd că udătura regulată
dă butaşi la iarnă şi că-i
bio, frate, toată !!! :)

:) îndemn, mobilizator şi dezinteresat(nu 'lucrăm' în branşă)
FITI ECOLOGIŞTI, RESTU'S NIŞTE TRIŞTI!


uite ce scriu 'prietenii mei':
- vacanţe mici
- căluţi salvaţi

5 comentarii:

  1. Oaaaaaaaaiiiii!!!!vReau, vreau, vreau din toate!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)ne vedem la bancă :p
    (prima pe dreapta lîngă bazinul cu nuferi)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca mi-ar trebui o pereche de sandalute! Nu stiu cum am reusit, dar de o saptamânaca indiferent ce am încaltat, mi-a facut undeva o basicuta: la degete, pe talpa, la calcâi... Of!

    RăspundețiȘtergere
  4. cu mult drag ţi-aş trimite unele moi şi blînde
    trimit o rugăciune şi-un gînd bun
    şi multă putere şi numai bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen, sa-ti dea Dumnezeu putere sa treci peste incercarea aceasta grea si sa depasiti cu bine momentul!Multa, multa sanatate sotului tau!

    RăspundețiȘtergere