vara

duminică, 22 ianuarie 2012

MĂRUL -joaca de-a anoTimpurile :)


8 comentarii:

  1. Frumoasa poveste printr anoTimpuri!
    Penultima poza mi-a facut"gura punga:),fiind sigura ca acele trei superbe "vedeturi" sunt acreeeeee...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) nici nu mă gîndeam că nu o să mă contrazici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase fotografiile. Ca intotdeauna, e o placere sa te vad si sa te citesc!.

    RăspundețiȘtergere
  4. mulţumim, Loredana
    pupăm inimioare dragi:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat, Cella ! Povestea marului din gradina fermecata ...

    RăspundețiȘtergere
  6. :) aşa mult mă bucur că-ţi place
    nu-i grădina mea aşa minunată ca a ta
    da-i a mea:) şi Dl-Măr este un personaj important în viaţa mea
    îţi mulţumim, amîndoi:)

    RăspundețiȘtergere