vara

miercuri, 5 iunie 2013

cu puțin NOROC, bun! :)

Tufa de trifoi, absolut și exclusiv, doar cu patru foi :))
a înflorit !!!
nu obișnuim să ne lăudăm 
dar
atunci cînd primim un dar
îl dăruim! 
aaa...
și încă ceva, pentru cine-o vrea
dar mai ales pentru cine o putea (e greu, credeți-ne pe cuvînt că nu recomandăm decît ce probăm)

este de-a rîsu` plînsu`
n-am putut sta „așa„ nici măcar cinci secunde
mi-ar place să cred despre mine că am un echilibru interior bun
promit să perseverez
cum? habar n-am
am să-l practic și dacă reușesc vă anunț

6 comentarii:

  1. Eu credeam ca e lucerna ;)
    E greu sa stai asa? Nu am incercat dar, poate, dimineata o sa-mi iasa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru noi e trifoi că numai semănată de păsări putea crește lucernă în zona noastră, de curte, neagricolă :))

    mie mi greu tare să stau Elisa.. bătrînețea.. de.. :))
    am reușit 4 secunde
    apoi m-am enervat și am ratat la 3
    dar sunt încăpățînată cînd pun în față echilibrul interior
    concluzia-i că o să insist pînă-mi iese!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa nu fie cu banat: am preluat imaginea intr-o postare.
    Imi cer iertare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eiiiiiii cum să fie
      că doar și eu am pre-luat-o de la alții :)
      d-aia-i spațiu public să ne dăruim unii altora

      mulțumim frumos!

      Ștergere
  4. :) eu am putut un minut pe dreptul, dar m-am clatinat de cateva ori bine! :)) am sa mai încerc. Pe piciorul stâng e mai greu, dar voi exersa! Vara asta e lunga :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai o sănătate de fier și un echilibru interior minunat
      excepțional!
      am făcut și eu oarece progrese: 10 secunde pe stîngul:))
      rău e că-s sedentară grav, fumătoare și ușor supraponderală
      dar și vîrsta are .. defectele ei:))
      dintre prietenii mei doar cei sub 30 de ani pot fără probleme trece acest test

      Ștergere