vara

vineri, 6 septembrie 2013

ultima strigare.. VARĂ!, stai măăă :)


PEPENELE!
l-am stocat, l-am salvat?, BA! .. :)) ..l-am băut de l-am secat:) 
mmm
bun, bunnn


Rețetă șik :))
Apa detoxifianta

Ingrediente

- 1 castravete
- 1 lamaie
- 1 sau 2 portocale
- 2 lamaii verzi (lime)
- 1 legatura de menta

Mod de preparare

Feliati-le pe toate si impartiti-le in mod egal in patru borcane sau sticle de 700 ml.
Dupa care umpleti-le cu apa plata.

La ce ajuta fiecare ingredient

- Lamaia ajuta la absorbtia de zahar si calciu si taie pofta pentru dulciuri.

- Castravetele acționeaza ca un diuretic și elimina celulele grase. Deasemenea castravetele alcalinizeaza corpul si creste nivelul de energie.

- Lime promoveaza un tract digestiv sanatos.

- Menta este un supresor natural al apetitului si care ajuta, deasemenea, la digestie.



și NOI lucrăm cu spor pentru burtă și cămara care plîngeee
morrr :)..


.. de ciudă
daaa? ia un castravecior


cu o doză de bulion vesel și ușșșhhhooorrr


GOGOșari
(pntru decor)


și??? păi .. să-i cîntăm TOAMENI în cor: VARĂ!, te adorrr:))

5 comentarii:

  1. Pisica (Snejinca?) adevereste ca nu sunt imagini dintr-o expozitie.
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumim!
      Snejinka are, întotdeauna, dreptate(și prioritate..la mirosit) :)

      Ștergere
  2. hai ca strig si eu...poate o oprim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem harnici nu ne pasa, avem de toate pe masa...

    RăspundețiȘtergere