vara

vineri, 1 noiembrie 2013

luați notițe:)))

8 comentarii:

  1. Si noi credem ca animalutele nu gandesc? Haaa!!!! Dupa ce s-a urcat singur sa vada de ce nu reuseste si-a dat seama, a apucat buscuitul de colt (pana atunci il tot lua de mijloc, gresit ) si din prima a reusit. Doamneee, i-am zis eu sotului meu cand am vazut acest video, si noi oamenii omoram animale crezand ca ne sunt inferioare?Si crezand ca avem dreptul asta, nciun pic nu ne cutremuram cand o facem :( :(

    RăspundețiȘtergere
  2. noi pe dumnealor îi scoatem frumușel, cu borcanul, afară:))

    http://cella-blogoblomovian.blogspot.ro/2011/05/negocieri.html
    fiecare specie cu inteligența ei

    cum ar supraviețui și evolua altfel

    acum avem alt musafir:)))) un greiere care „ne încîntă„ nopțile
    zi că nu-i deștept dumnealui că s-a refugiat la căldurică
    dacă o ține așa pînă la primăvară ne-am scos.. poate-i facem album:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, da poate-i aducem si vreun musuroi de furnici, sa aiba ambianta si colectiv!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greierele, nu numai ca-i inofensiv, dar este si un lautar innascut :lol:
      Am gasit undeva, nu stiu daca aici la tine ori uatever, cineva intreba cum sa faca sa scape de ei, de greieri. Oh, my God!

      Ștergere
    2. mie-mi plac greierii, Elisa, o pernă umplută cu fîn și-un greiere la ureche și să mă ocolească insomniile-n veci amin :)))

      Ștergere