vara

miercuri, 26 mai 2010

Miaooo


sunt frumos? sau ceee:)))
MULŢUMESC lui MISSOURI )m-a întrebat:)
asta numesc eu PRIETENIE:)încă sunt mic dar Cella aşa m-aînvăţat:
- să fiu curios
- drăgăstos
- curios
- să nu "presupun", "judec", jignesc...
- curiozitate de tot şi toate
- să întreb... că ... nimeni nu s-a născut "învăţat":)))
- C/U/R/I/O/Z/I/T/A/T/E... e CUVÂNTUL cheie, cuvântul de "ordine":)
EA te face puternic şi "învăţat".
Aşadar, cu multă bucurie, că m-ai întrebat
dragă MISSOURI
SUNT UN
ANGORA TURCESC
"Rasă blândă, afectuoasă, liniştită şi inteligentă, pe lângă insuşirile de exterior, face să fie tot mai apreciată şi căutată.Se remarcă prin temperament, fiind un animal ce preferă joaca în detrimentul odihnei, chiar şi la vârste înaintate."!!!:)

10 comentarii:

  1. Eşti un îngeraş! Snejinku, eşti motan aristocrat, se vede bine... dar ce rasă eşti? :) sunt curioasă, ca mâţele, să nu te superi de întrebare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc asemenea
    miauooo ce drag mi-e de tine că eu, mic fiind, cunosc puţini asemenea mie
    şşşşşşşşşiiii sunt tareeee curios:)
    pup musteţi şi lăbuţe Miss:)
    trimit cling- cling- cling din noul şi roşu(l) meu clopoţel:)
    îţi răspund ... angorat:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eşti foarte frumos, micuţule! Grişka e invidios! :))
    Să fii sănătos şi voios, până la adânci bătrâneţe, ca în poveşti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti deosebit de frumos si imaculat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @VEROOO!-Grişka e cel mai frumos motănel gri cu ochi verzi din cîţi cunosc. am zis!
    cea mai frumoasă pisi gri e mămica mea. dacă nu l-aş şti pe tati mai că le-aş face lipeala:)))
    mulţipispismiao de urări
    la fel şi ţie

    @Miaumulţumesc frumos, Corina:)

    @clopoţelul, da?:)
    glume motăneşti Kid, îţi mulţumesc frumos ţie care scrii aşa poezii sensibile şi sincere:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti o frumusete, un dragalas si un aritostocrat! Serafina iti timite pupici! Miauu! Pup! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. mi se-'nvîrte căpşorul de cling- cling:)
    e-atîta frumuseţe-n jurul meu
    SERAFINA e o adevărată prinţesă
    miEauooo tareee dragă
    îi trimit sărutări pe lăbuţe şi mîngîieri pe musteţi:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Snejinkuț, Capi, Tano sunteți invitați la party! Mâine e ziua Serafinei, va fi distracție, să nu lipsiți! maiuuu! :P

    RăspundețiȘtergere