vara

joi, 8 iulie 2010

VITAMINELE, ploi de VARĂ, obligatorii:)

De atîta ploaie mai că am uitat
anotimpul parfumat şi OBLIGATORIU "vitaminizat":)
Astfel încît am luat-o gospodăreşte, metodic, exemplificativ... adică am început cu noi, omiţii, pentru a le da lor, iubiţii, lecţii.
Da' am constatat că tot ei ne dau nouă:)
Toţi, fără "excepţii care să întărească regula":), îşi halesc vitaminele cu multă poftă:)))

Nucul- face nuci gustoase,
Prunul- prune arătoase,
Părul- pere mălăieţe
Mărul- mere lunguieţe,
Piersicul- doar piersici bune,
Azi alunul face-alune.
Vişinul- vişine face,
Cornul- coarne roşii coace.
Un cais- caise are?
Un cireş- cireşe-amare!
Din gutui- gutuie cade,
Pomii toţi sunt plini de roade.
Fructe dulci sau acrişoare
Pârguite stau în soare(???)!



Nu ştiu cum s-a întîmplat,
Da' TANO, SNEJINKU, SCAI şi ... CAPI
le-au cam încurcat.
Cred că "li se trage"
de la prea mult "plouat":)
Uitaţi-vă şi voi, la fructe, şi cum m-au implorat:))):
Azi din vişin vrem gutui,
Din măr cireşe amărui.
Mărul cred că-i într-un prun,
Ba caisa-ntr-un alun.
STOP!!!
Şi-am căutat, siderată, în arhiva colorată:)
Acum pot să înţeleagă,
Despre fructe-o zi întreagă
Le citesc, cu bucurie,


Dintr-o enciclopedie.:)))
V- A- I, mie:)))
miauuuuuuuuu
şi
haaamm şi cine mai ştie?
mă rog, e în toate cîte "le petrecem"
doar
VESELIE, VARĂ, ARMONIE.

11 comentarii:

  1. Vaaaaaaaaaiiii ce frumos si ce gustos!Si ce colorat, bun de mincat!Pai ei sunt obisnuiti cu vitaminele si culorile! Ce de telina, morcovi, patrunjei maninca ei...Dar cirese si mere nu mai vorbesc!
    Snejinka e foarte kamikaze cu verdea lui casca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintr-un Scai de ciocolata mai c-am gusta si noi....

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, cred că da! Scai de ciocolată e cel mai apetisant! :) Snejinku e foarte periculos cu asemenea cască. :) O chem pe Missouri să-l vadă, deşi mă tem că va miorlăi de dorul lui până deseară... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Scai nu are cum fi decît dulce:) iar Snejinku e mare amator e explorări, d-aia-i propun mereu lucruri inedite:)
    o pupăm pe musteşi pe Missouri şipe tine te îmbrăţişăm drag:)
    azi am fost în melcărie:)
    abia aştept să vă arăt. a fost un rîs şi-o zăpăceală de mai rar:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. te caut pe TINE
    si gasesc un loc nu doar pentru iubit, dar si cu ceea ce ajuta sa ne 'pastram' pentru iubire


    trebuia sa scriu 'pt a putea iubi' ???

    RăspundețiȘtergere
  6. nu trebuia, draga mea, tot ce-ai scris e aşa:)
    "locul de iubit" e în fiecare dintre noi, fiind conştienţi că există ne culcuşim în el mereu, e amintirea de noi dinaintea venirii în lume... unde a fost "locul" minunat "de iubit"? - mai apoi am fost expulzaţi "în lumi"
    ce-i "alungarea din rai"?
    în pîntecul mamei şi-n "rai" e doar iubire... doar...
    "pentru a putea iubi":) e deajuns să "ne găsim locul de iubit" din noi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. hai ca-mi place - sunteti cuminti si dornici sa invatati - ca le mai incurcati - se mai intampla, e normal - intentia conteaza! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. cel mai mult mie imi place
    cind rachita pere face

    RăspundețiȘtergere
  9. din răchita făcătoare de pere
    să împletim micşunele
    punem îngheţată în panere
    şi berea la frigidere

    peste toate...
    ... curge miere:)
    cînd vrea ea
    ("n-am găsit altă rimă s'trîiţi":))

    RăspundețiȘtergere