vara

marți, 28 septembrie 2010

pe GÎNDURI

Chiar nu ştiu ce să miaaaaaaaa au mai cred...
p-afar' aproape că nu maiiiiiiiii cirip- cirip nime'
veşti ?
cînd rămîn "singur" dau drumul la "veşti"
miauuuuuuuuuu zis că-i nociv da' eu sunt mic şi curios :)
"faza pe curte", zici ?, cu Tano şi Capi? cre' că nu ştii cu cine "te pui"...

de cu vară pînă-n seară... oamenii de ştiiinnnţţţeee
am miaooooooooo auzit eu că s-ar putea să o dea, cînd şi cînd, "în bară"
cu el mă împac cel mai bine
cînd îl găsesc, pe telecomandă, dormmmmmmmmm cu el
mi cald, povesteşte frummmmooosss, şi miiiiiiiiiiiiiiiii bineeeeeeeee
... şi, ştiţi ceva ?, am alternative...
dacă nu-i cred pe nici unul
că aşa am auzit că... "toţi mintE!" :)
emigrrreeezzz...
îmi convine :p

Dacă nu citiţi blogul leneş al CELLEI m-a rugat să vă zic:
AJUTAŢI DACĂ PUTEŢI renunţa la un mizilic de orice: o ciocolăţică, o cărticică, un whiskas... ceva cît de mic. Un bănuţ de care vă puteţi, poate, lipsi altora le este... vital!!!
Orice ajutor, e grabă mare, e important pentru un sufleţel
MARIA

12 comentarii:

  1. Ce bine-ţi stă pe televizor, Snejinku! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @SNEJINKA, miau, să nu pleci! viitorul îţi este aici, numai că ne trebuie lumină!...
    Să o ajutăm pe MARIA!

    RăspundețiȘtergere
  3. păi DA! să o ajutăm pe MARIA !!!

    nu prea ştiu eu ce-i ăla viitor da'tot felul de cărţi cu poze de pe masa Cellei, vorbe-n casă şi la tv. mă ameţesc
    şi
    miauuu dat de gîndit.

    LUMINĂ ştiu ce-i, îmi place mult să torc lîngă candelă, e albă :)

    RăspundețiȘtergere
  4. vai de mine si de mine, cit te-ai lungit. si te faci tot mai frumos. eu ma abonez de pe acum la un junior de snejinku.

    sa te invat ce sa faci tu TV-ului? ma tem ca o suparam pe cella. ma rog, se admite sa dormi pe el, macar sezonul care vine.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) mulţu!, îs frumos aşa-i ?
    juniori-s la Arad, dacă vrei vorbesc cu Pa:)
    pe mine au încercat să mă logodească cu o Siameză da' cre' că nu i-am plăcut :(
    tare rău m-am speriat

    cu tvul pot face ce vreau, şi chiar "fac". cînd nu-mi place ceva îl zgîrîi şi plec. dorm acolo doar cînd noi motanii suntem ŞEFI în casă:)

    Cella nu se supără neam. ea-i mereu la documentare;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Snejinka, esti un lord pisicesc si te iubim toate trei, mai ales Gabi care te-a tucat pe botic. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. MULŢU'frumuşel şi miaunel:)
    şi eu VĂ IUBESC şi vă trimit bezele din botic motănesc;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cine nu-l iubeste pe frumosul, frumosilor, oare?

    RăspundețiȘtergere
  9. să luăm şi o a treia opinie, zic, Tano&Capi :p

    RăspundețiȘtergere
  10. Am venit să te smotocim, FRUMOSULE! Te faci tot mai mare, mai pufos și mai deștept. Chiar și Serafina-misandrina zice că ești un scump. Te pupăm! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. daaa sunt un MOTAN miaoooo tare iubit
    parcă nu-mi mai încap în blană:)
    mă smotoceşte, cu drag, lumea omiţilor de numa:))))
    pup şi eu dar cel mai tare şi mai tare îmi place să fiu pupat;)
    scumpă, Serafina !

    RăspundețiȘtergere