vara

joi, 14 octombrie 2010

supărări :(


Pe Dl. REPURE, aka IEPUR, îl cunoaşteţi deja deşi a lipsit o vreme d-aici.
A făcut multe şi mărunte năzdrăvănii de cînd nu v-am mai povestit.
A halit nişte mausuri, a "evadat", prin balcon, pe copertina magazinului vecin, a dat probe de anduranţă tuturor neamurilor lui iepureşti de la ţară :)))
a făcut şi-a dres de cu seară peste vară pînă ce s-a înbolnăvit mititelul mult iubit.

aşa încît... acuma e zilnic asistentul nostru, cum îl ştiţi, la birou
încă ia antibiotic şi ceiuţ cu seringa da' măcar e cît de cît "pe picioare" şi supervizează destul de încîntat cablurile şi cam tot ce mişcă
locul favorit fotoliul cu iz de cîmp
dinţii nu a vrut să vi-i arate da' mai este timp pentru toate
am fost cu toţii tare îngrijoraţi, medicii veterinari ne-au aiurit cu habar n-amuri şi aere de vraci că noi încă tuşim şi avem convulsii micuţe şi lăcrimioare în ochişorii trişti şi dragi
da' sperăm şi iubim şi ne jucăm şi păpăm lucernă şi păpădii şi iar sperăm şi iubim şi vouă...
doar sănătate şi iubire vă dorim
că-i tare trist să fi bolnăvior şi să crezi că nu-i leac pentru tine.
noi, IUBIM sufleţel mic şi drag şi vrem iar doar să zîmbim.

12 comentarii:

  1. E un dragalas, dar stii, ce face Snejinkut in prezenta lui? Ca pisicutele sunt atrase intr-un mod ”vanatoresc”, mai pe sleau: ca de o prada (!) de micuții urechilă! Noroc că pisicuțele noastre nu fac ravagii. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, era sa uit esentialul: multă sănătate micuțului iepuraș, așa-i toamna, răceli peste răceli...Noi abia am scăpat de ele. Să se facă bine! Pui scump... :P

    RăspundețiȘtergere
  3. mulţumim frumos, sperăm din suflet să fie bine că-i 'trecut' pe antibiotic

    am fi vrut tare să-l ducem Snejinkuţului da'mama lui e o leneşă cam nedeplasabilă:)
    tot promite şi-atît
    dl R. e la birou. îl aduce dimineaţa şi-l iubim în pauze:)

    RăspundețiȘtergere
  4. sănătate multă Serafinei
    şi
    TUTUROR !

    eu îs un cuminte care-l iubesc tare pe R. da-l ştiu doar din fotografii şi poveşti
    nevînătoreşti:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii dorim sanatate lui iepurila dragalasul si poate ca se va juca cu Snejinka intro zi.
    La noi in bloc e un iepurila pe nume Misu caruia ii place carnea gatita si jocul si iarba...

    RăspundețiȘtergere
  6. am avut un unchi, Mişu, mare crescător de iepuri:)
    mulţumim frumos, Gabi, sperăm şi să fie bine Dl.R. şi să-l aducem la noi
    S. se înţelege tare bine cu Scai şi probabil o să-l iubească şi pe repurilă. cam seamănă dumnealor şi au şi 'apucături' similare :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multa sanatate lui Iepurila, e dragut foc! Imi place ca aveti multe animalute prin preajma si imi inchipui cat de alintate si iubite sunt toate

    RăspundețiȘtergere
  8. mulţumim mult şi frumos, sperăm că DA!, o să fie. prea mult s-a plîns p-aici de-o vreme

    la cîtă iubire ne dau ele şi cîtă împăcare şi linişte nimic nu ni se pare prea mult

    noi suntem cei alintaţi:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ne place "colegul" de birou!Il iubim mult si o sa-l propunem la niste "stimulente" cum ar fi frunzele de papadie si de salata verde!

    RăspundețiȘtergere
  10. de acum trebuie ca toate birourile sa fie dotate cu iepurasi, neaparat negri.
    toata lumea prin decret sa aiba grija de ei, sa care morcovi si salata la pachetel si sa faca si curatenie dupa pisaciosi.

    am zis.

    RăspundețiȘtergere
  11. Votam pentru!La doua maini sau sase labute...?!

    RăspundețiȘtergere
  12. decrete nu se mai dau, fetelor, da'mă oblig să scriu un proiect de lege ferenda :)))
    genială treabă, viv, absolut!!!
    cum de nu mi-o fi trecut prin cap. n-am cred. o fi la marmacie:)
    vai mie

    mona- se zice spor şi molie nu stimulente şi fluturaş :)))

    RăspundețiȘtergere