vara

joi, 26 mai 2011

a.m.r. 1, 2, 3... *




ghici ciupercă ce-i? :)))
deci:
fetiţe şi băieţei şi pisoi dar şi căţei ;)
pregătiţi-vă ca ei
număraţi cu abacul zilele cu sacul
spălaţi şi apretaţi jocurile şi jucăriile

rezervaţi-vă din vreme bilete în
TRENULEŢUL COPILĂRIILOR!!!

UUUUU...
vineee...

ghiciţi, ce/cine? :)

şi

ceva important:
pentru cine?

cei care uită nu-s prieteni cu noi, voi, poate cu mai nime'

RECOMANDĂM, cu mult drag, PĂRINŢILOR şi COPILAŞILOR

pe CLAUDIA!!! şi PROIECTUL ei MINUNAT !

----------------
* a.m.r.- pt. cine nu a 'făcut armata':), ca mine şi ca tata, asta se traduce:
au mai rămas... atîtea zile şi(?) ... gatttaaa!!!
te iau cu lopata:)

14 comentarii:

  1. Eu mi-am pregatit trotineta!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cuminţico:)
    acuma fă rost de panglici că hîrtie creponată nu'ş dacă mai este
    şi baloaneeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  3. Muuuuultuuuumesc din tot sufletul!



    Meseria de profesor m-a facut sa realizez cat de importanta e atentia acordata copiilor. Cui nu iar placea sa aiba o poveste care sa-l reprezinte?

    Am primit comenzi de povesti si pentru oameni mari (o mama de 70 de ani;m-am bucurat sa vad ca exista si oameni mari cu suflet de copil).

    Acest proiect, in numai doua saptamani m-a invatat mai mult decat m-as fi asteptat.

    Zambete si bucurii.
    Cititi si daruiti timp si dragoste copiilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. noi te-am cunoscut abia azi, prin Rodica, dar deja te iubim:)
    şi avem doar 'mînă bună' la Oameni
    Ştim Sigur că eşti Minunată:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si de niscaiva creta colorata daca mai exista!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. mai exista diafilm pt copii?
    mi-e dor...

    RăspundețiȘtergere
  7. lasa link-ul aici
    ca sa-l pot copia.
    la mine pe pagina nu pot copia nimic, e protejat.
    Mi-esti tare draga stii?
    Cum ma simti de bine...

    RăspundețiȘtergere
  8. este un film pe care tare aş vrea să îl vezi
    mi-aş dori să-l fi văzut împreună

    http://blogulucella.blogspot.com/2011/05/blog-post_26.html

    aş povesti despre el, tăcînd, mîinele-azi-ieriul
    şi tot mai rămîne:)

    RăspundețiȘtergere
  9. E demential filmul...
    L-am pus pe blog, in lista mea de filme.
    N-ai idee cat de mult ma umpli.
    Om cu scanteie divina!
    Asta-mi esti.

    RăspundețiȘtergere
  10. :)dar din dar,draga mea
    mi-ar place să-l vadă cît mai mulţi

    RăspundețiȘtergere