vara

miercuri, 4 mai 2011

miercurea fără cuvinte 10




celebre ori mai puţin celebre CAMUFLAJELE sunt mereu trendy





Carmen are firul A :)

26 de comentarii:

  1. ultima e tare hazoasa, are o atitudine perfecta de incadrare in piesaj :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :) păi da, că supervizorul era cu ochii pe 'încadrare'

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte "adevarate"!Ultima mi-o place si mie!Pisica era Tuti deghizata?...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sărut măna Cella ! de departe cele mai haioase de azi şi cu profunzime totodatâ . Mie-mi place lupul moralist şi măgarul ce zace-n unii (ca să nu zic noi ).

    RăspundețiȘtergere
  5. magarul ala e speechless :))) am ras cu pofta.
    zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  6. @SoriN- atîta de caimacă-i viaţa că dacă n-aş rîde de şi cu mine m-aş prăbuşi-n genunchi la fiecare 'ieşire-n lume'

    cînd mă ... bip- bip ... oamenii una dintre 'terapiile' pe care mi le aplic e să îngustez ochii şi să-i 'prefac'... de-ar şti ei

    normal, animalele n-au vină
    LE IUBESC MULT prea mult:)

    RăspundețiȘtergere
  7. tuDori:)aşa-i că nu te superi cînd mă joc cu numele tău? îmi place mult prea mult şi 'nu mă pot abţine':)

    măgăruşii sunt, de departe, preferaţii mei cînd am poftă de filosofie aplicată:)

    zi minunată şi ţie

    RăspundețiȘtergere
  8. :) auuuuuuuu, Vero
    (sunt ECOuuu)

    RăspundețiȘtergere
  9. haioase foc! una mai teribila ca alta!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Broscutele verzi mi-au placut totdeauna sub orice forma(si cele cu WW)...

    RăspundețiȘtergere
  11. mulţumim, Carmen
    happy W.W., tuturor, nouă chiar ne face mare bucurie întîlnirea săptămînală cu voi toţi
    sunteţi minunaţi!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Excelente toate! Nu pot face clasamentul,dar nici nu-i nevoie.Toate au mesajul lor!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. mereu mă tem să nu vă plictisesc
    la mine 'temele' implică o 'documentare vastă':)
    am 'şpemii de fotoTEME

    mă bucur mult cînd vă plac cele alese
    seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  14. iMI PLACE MASINA!cU VITEZA ASTA AS MERGE SI EU PE SOSELE!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. pentru acel:) motiv v-am şi arătat-o
    e şi 'felul meu':)
    care şosele, zic?

    RăspundețiȘtergere
  16. Great selection !!! Till next wednesday :-)

    RăspundețiȘtergere
  17. :) mulţumim!
    te aşteptăm cu drag

    RăspundețiȘtergere
  18. Snejinka, ghici car-mi place!
    Bineinteles ca ultima.
    Te rog ceva, Snejinka.In 7 si 8 mai sunt doua targuri de adoptii de animalute fara stapan.Vrei sa trimiti vestea in lume?
    Iti multumim mult.

    RăspundețiȘtergere
  19. atîta de nervoasă ce-s, habar n-ai:(
    porcăria asta de platformă mi-a 'făcut' doar mizerii
    ştiam de tîrguri de la Ionuţ de pe F.B. dar nu pot 'pune' sub nicio formă afişul
    şi 'altele'
    fac tot ce pot, doar ştii că-mi pasă:(

    RăspundețiȘtergere
  20. Toate sunt haioase, dar pentru mine ...cea cu magarusul e in top. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. :) mersic!, am 'declarat' deja ce muult îl iubesc

    RăspundețiȘtergere