vara

vineri, 1 iulie 2011

SPA ! :)

10 comentarii:

  1. cozy and noisy and cuddle and warm
    I miss you

    RăspundețiȘtergere
  2. offfffffffffff
    draga şi minunata mea :)
    au ajuns rugăciunile şi Lumina la ea?
    Celestine, spune-mi că-i bine
    te înconjor şi te pomenesc mereu cu dragul şi gîndul cel mai bun al meu

    RăspundețiȘtergere
  3. :)

    Hihihi...

    Căldură MARE, mon cher ?!

    Tano si-a schimbat blana pentru vara, sau a primit o mana de ajutor in sensul asta?

    Capy pare neschimbat - el nu numai ca nu-si schimba naravul, dar nu-si schimba nici parul, nu-i asa?!

    Pupici multi pentru toti prietenii nostri, mai blanosi sau mai teposi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Capi deşi aparent nu-şi schimbă blana e cel mai afectat. la periat lui 'îi pleacă' cea mai mare cantitate de...
    Dragul de Tano are atîta blăniţă că n-ai cum să nu-l perii ca la spa :) adică mereu
    ne gîndim chiar să-l tundem, cumva...

    şi noi vă pupăcim multttttttttt şi drag

    RăspundețiȘtergere
  5. N-a ajuns nimic.
    E inca intuneric...
    Ma bucur ca esti,
    atat

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceva petrecere cu perieturi? Asta da, viaţă de câine...!

    RăspundețiȘtergere
  7. să dăm drumului Cale, draga mea Celestine, are să ajungă
    Lumina ştie doar Drumul Bine
    sunt, pretext, atît :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Aline, poate că eu
    în cine poate şti ce altă viaţă
    am fost cîine
    îi iubesc şi perii ca şi cînd

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce haios e. Se antreneaza pentru o piscina lungime, la stilul patru picioruse?

    RăspundețiȘtergere
  10. :)))daaaaaaaaa
    la cit de activ este toata ziua, si chiar si noaptea, cred ca se antreneaza pentru o olimpiada universala stilul Tano complex :)))
    haios,i se potriveste perfect

    RăspundețiȘtergere