vara

joi, 18 noiembrie 2010

buna purtare şi noi :)


sau... e de bine ori de frumos ?
să scoţi limba la aparatul foto
şi atunci cînd papi ca un aricel drăgăstos
- limbuţa lui SCAI e delicată, mănîncă sfios, dar mult mai repede şi mai bine
decît ştiu eu cine ... :p
Tanooo... nu-i frumos să stai şi în casă
cu limba scoasă
folosim detergent
mult mai eficient :)))
lui SNEJINKUŢU i se întîmpla destul de rar

şi-şi corecta impoliteţea cu un gest studiat
la pensionul de pisoi online
neinventat dar îndelung dorit şi sperat :)
numai CAPI ce mă mai poate şantaja
e criză (de nervi) mamăăăăăăăăăăăă
ham- hammmm (nu, că nu trage la ham)
şi viaţa de cîne e grea

- ia , d-aici şi descurcă-te... 'pe sistem': ce face un căţel educat cînd rămîne fără un ban, de-un os, schimbă un pol de coco şi latră "mulţumesc frumos"!!!

10 comentarii:

  1. Ca sa vezi cine are "coco" de schimbat...!Nici nu stii ce tii in casa!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca pentru un scos limba au primit twenty box, atunci eu de acum pina miine stau cu limba de un cot. oare primesc ceva?

    a plecat de ieri scrisoarea. sa faca bine sa-l muste de picior pe postas.

    RăspundețiȘtergere
  3. MaM.:p
    de la tine "bate vintul", ce-ai semanat aia culegi:)))
    coco- coco
    hammmm hammm
    ca daca nu
    mirrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. vic, cei 2 sunt lingusitorii sefi
    is eurosceptici d-aia prefera coco

    eu, cosmopolit si 'la curent' cu rata de schimb, prefer si miaooooooo pariez pe yuan :)
    da' nici lira sterlina nu mi-a creat, inca, depresii decisive

    pe postasul nostru il cheama ZMEU
    promit sa-l trag de sfoara de sa-i zboare fulgii:)))
    miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    multumesc!!!
    of!

    RăspundețiȘtergere
  5. In momentul asta am in poala un motan negru si batran care-si face spalaturi cu... :P
    Na, ca acum a plecat, pp. ca si-a dat seama ca vorbim de el...

    RăspundețiȘtergere
  6. dacă are ochi albaştri ai de grijă :)
    Snejinkuţu îi trimite bezele din braţele mele
    hai napoi, miouuuuuuuuuuuu
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Va salut pe toti!
    Am fost si ieri si am scris un mesaj care s-a pierdut in spatiu. :)
    Va pupam cu drag!
    Gabi si pisicile familiei.

    RăspundețiȘtergere
  8. mulţumim frumos
    Gabi şi pisi
    şi noi vă salutăm cu tot dragul:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumuseţi! :) Chiar şi Tano şi Capi au limbuţe roz, da' nimic nu se poate compara cu lui Snejinka, zic eu. Mama votează cu Scai. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. :) ştim, Missouri
    oricum, noi toţi îţi mulţumim că ai trecut pe la noi şi nu ne-ai uitat de tot

    RăspundețiȘtergere