vara

miercuri, 20 aprilie 2011

miercurea fără cuvinte 8

POVESTEA PORCULUI- "DE CRIZĂ" :)



1. Starea ZEN în care am fost creat, întreţinut, şi în care m-am(u) bălăcit
deci: băiat de băiat!!!

până imeidiat

2. Starea RO în care "m-am(u) trezit fără să fiu prevenit ori, măcar, întrebat
-buăiii, nenorocitule, nu mai visa neântrebat că ai lipsit din localitate şi eşti crizat!!!


Credeam că pocnesc şi m-am albăstrit, inopinat, mi-au sărit balamalele şi am luat-o "pe fir" să mă tratez ori să îmi repar iluziile de PORC elevat:(

Am consultat HOROSCOPUL porcesc şi pe PITIA SUINE
- Eram un PORC în toată firea plin de enzime
- Îhâammm, groh- groh, mi-a răspuns academicianul ... duios ... de porcos




cârpeşte-ţi trecutul, prezentul şi mai ales viitorul şi stai ZEN cu capul în jos.

Apoi, doar dacă te porţi frumos, primeşti cel mai trendy produs(pentru post) CRIZcureaua adaptabilităţii la orice: rabatabilă, cu găuri anuale şi durată garantată de folosinţă, eco- bio, fără termen de EXPIRARE, pune-ţi-o mumos şi nu mai guiţa în front... fără rost.

Îmi pare rău că am folosit cuvinte miercurea când trebuie, măcar atunci, să tac ...
dar sunt, şi eu, (cam) crizată şi puşculiţa mea şi-a pierdut starea zen
prezint scuzele noastre tuturor
HAPPY W.W., iertaţi-ne dacă v-am supărat

27 de comentarii:

  1. Dragut! dragut! ... sunt ceva cuvinte pe aici, dar nu e nici o suparare :))
    Sa ai o zi roz si cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare! nu ne deranjeaza cuvintele[-(

    O zi frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  3. :) eh, eu am o 'interpretare' mai kynky la butada aia cu 'norocu', bun, şi-l face(şi) omu' iar de-atâta albastru parcă văd deja puncte- puncte... roz(boMbon):)

    RăspundețiȘtergere
  4. merci, Rebeca, cred că mă eliminaţi voi dacă 'dau din gură' prea mult
    e deformaţie profesională:)

    RăspundețiȘtergere
  5. starea Zen e cea mai de actualitate dupa parerea mea:))) am ras copios.
    zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  6. mersoa, asemenea îţi doresc, că de zen ce-s numa' sensei îmi lipseşte că-s cam nonkombat criza că n-am cu ce...
    da-s very macy optymystă: am batistă!:)
    şi-mi şi cânt: puşculiţă nu fi tristă, te-am tăiat, de pe listă, te făcui
    nod la batistă!

    altfel, să ZENUIM bine
    şi mâine-i (tot) o ZI:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai devreme sau mai tărziu toţi vor ajunge cioburi.
    Haios e cel care înghite bancnote şi dă restul în monede . (aşa pare)
    Nedumerire : e canon la cel cu susu-n jos ?
    Zi frumoasă să ai !

    RăspundețiȘtergere
  8. soartă de PORCUŞOR CRIZAT!, din cioburi s-au adunat- cioburi se fac :(

    ăla cu capu'-n jos e la 'ultima suflare(scuturare)' săracu', nici nu ştie ce i se întâmplă că-i lipit cruciş

    ZI FRUMOASĂ şi ţie:)

    RăspundețiȘtergere
  9. "Zen"-ul ala mic si galben e de 24 de karate?

    RăspundețiȘtergere
  10. ăla-i kare zice kara-te- kara-te:)))
    24 Dani!!!
    gold forbiten, la cât s-o făcut uncia-ay, ay, ay

    RăspundețiȘtergere
  11. Haioase poze, o zi roz sa ai. happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  12. auci!:)
    roz, zici?
    oricât de grea ar fi o prefer incolor de bună:)
    happy w.w.!

    RăspundețiȘtergere
  13. CELLA, eu am avut un porc pusculita. Iti amintesti monedele alea de trei lei? Puteai sa cumperi doua cornuri, un iaurt, si-ti mai ramaneau bani. Asaaaa… Si am tot varat cate o moneda de trei lei in porcusor, luam de la ai mei, de la rest, asa. Odata gata, am hotarat sa sacrific grasunul. Erau TREI MII DE LEI acolo! Sa nu crezi...Am tot numarat. Incredibil cat inghite un porcusor din asta!

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) îmi amintesc, cum nu
    mie nu-mi plăcea să sparg că mi-am iubit tare mult jucăriile
    aveam un soi de puşculiţă metalică tare faină, cu cifru, oy oy oy ce de bani intrau în aia că erau de 5 şi 3 lei şi din hârtie
    ţin minte zile în care eu şi cifrul meu eram banca lu' mami, săraca, şi tare mândră mă simţeam că o pot ajuta
    o dată am spart banca şi mi-am cumpărat singurică o poşeţică roşie pe care o adoram
    am ţinut-o ascunsă o vreme dar şi ce hai a fost când mi-au reperat-o ao mei
    eram la cămin, dă-ţi seama, afacerista de 5 ani:))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai Cella, de ce n-ai mers pe linia business-ului?! Vezi, ca ai citit, ai facultatit...Duioasa povestea pusculitei!

    RăspundețiȘtergere
  16. de fraieră, dragă, doar nu se face business cu sufletul;)

    RăspundețiȘtergere
  17. Grozavă ... poveste! Amar de realistă, dar buuună!

    RăspundețiȘtergere
  18. Danielle, tu eşti mereu generoasă dar cumva cred că semănăm
    nu ştiu de ce parcă simt că avem amândouă realul în picioare şi căpşorul prin puf de nori:)
    mă înşel?
    visătoare dar 'ancorate':)

    RăspundețiȘtergere
  19. Unde găsesc si eu un porc ușor subnutrit, exact ca cel ce stă la picioarele lui aurică?

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma rog, sesizez o urma de rautate. Eu nu vad unde este criza. Eu am iesit de mult din lumea ei. de 3 saptamani. Imi merge foarte bine. Imi fac case, imi iau masini, etc.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cum ai facut asta Costin?Da-ne si noua reteta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Alin- cine caută găseşte, zic unii mai tehnici decât mine:), unii chiar îşi 'fac legi' din dorinţe :p

    RăspundețiȘtergere
  23. Costin- noi, răutate, aici?
    ce faci cu maşinile şi casele, construieşti raiul?

    RăspundețiȘtergere
  24. Și eu am avut purcelușul meu!Ne-am despărțit de câțiva ani.

    RăspundețiȘtergere