vara

marți, 11 decembrie 2012

JOACĂ:)

Cred că fiecare dintre noi am avut în copilărie o jucărie ”în care ningea”
Noi am avut una mică.. la care mă uit și azi cu aceiași dragoste
i-a scos ”cineva” dopulețul, cu o curiozitate de copil năzdrăvan:( dar am ascuns-o eu și uite-o.. sărăcuța



cum nu mai am ”jucărie” să ningă.. :( .. vreau să-mi fac.. (nu încurajez consumerismul ..  PENTRU că am 2 mîini, imaginație ȘI pentru că POT)
HAI și noi, veniți și voi? să ne facem JUCĂRIIle.. să ningă:)
E ușor:)
pașii-s așa:
Un borcan cu capac, de orice formă/dimensiune
Figurine sau bijuterii, depinde ce vreți sa fie în el
Un lichid anticoroziv
Polixilina transparentă
Apă distilată
Puțină glicerină
Sclipici sau zăpadă artificială, însă foarte mică și foarte fină ca să plutească frumos

Pași:
1. Lipește obiectul ales în interiorul borcanului, de fundul acestuia și apoi lasa să se usuce conform instrucțiunilor
2.După ce s-a uscat, umple borcanul cu apa distilată. Daca nu ai, poți să fierbi niște apă, o lași la temperatura camerei să se racească și apoi o pui în borcan.
3. Adaugă puțină glicerină. Astfel zapada va cădea încet.
4. Adaugă sclipici sau zăpadă artificială sau și una și alta...depinde cum iți place :)
5. Strînge bine capacul borcanului, împachetează-l frumos și fă-l cadou celor dragi!
am învățat, și mulțumesc frumos ca pentru un dar, de la ALINA :) 
 
DACĂ VREI POȚI ! :) și, credința mea, te bucuri mult mai mult de ceva făcut cu (de) mîna ta
CURAJ ! :)

8 comentarii:

  1. Vreau!Vreau!!!Ma duc sa caut ingrediente!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea, nu promit. Paula ar fi extrem de incantata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa vina copiii de la scoala sa le arat si lor:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zi bună și multă sănătate!
      ne-am bucura să le placă și să-și dorească.. să facă:)

      Ștergere
  4. Intra pe blogul meu ca te asteapta o revista pentru cine vrei tu, doar sa-mi trimiti adresa.

    RăspundețiȘtergere